گزارش او در مورد دفاع از کانادا که در فوریه 1864 تهیه شد

گزارش او در مورد دفاع از کانادا که در فوریه 1864 تهیه شد، عمدتاً به اقداماتی برای هالیفاکس، کبک و مونترال می‌پردازد. برتون در نشست 24 فوریه در کمیته ویژه مجلس عوام در مورد روابط کانادا و چین خاطرنشان کرد: کانادا فاقد قوانین نفوذ خارجی برای ثبت و تنظیم گروه هایی است که به نفع کشورهای خارجی عمل می کنند. او گفت: «دولت کبک وام بدون بهره دریافت می‌کند، در حالی که فشارهای قیمت مسکن و هزینه‌های خدمات اجتماعی حمایت از خانواده‌های مهاجر سرمایه‌گذار، که در طول تاریخ مقادیر کمی مالیات پرداخته‌اند، بر دوش بریتیش کلمبیا و انتاریو است.» دانشگاه کلگری نیاز دارد که داوطلب موفق دارای مدرک دکترا یا مدرک علمی معادل آن در شیمی (تحلیلی یا فیزیکی)، بیوشیمی، زیست شناسی سلولی یا مولکولی و تجربه پسا دکتری مرتبط باشد. تصاویر توسط دانشگاه تورنتو نقشه و کتابخانه داده: G3523 .Y6 1860 a. در کنار این نقشه، طرح های شناسایی مربوط به منطقه تورنتو در سال 1868 که توسط Gehle، Fawkes و Hassard تهیه شده است، قابل بررسی است. در مورد این اتفاق در کانادا، من مطمئن هستم که نمونه هایی از آن وجود دارد، اما من هرگز آن را در هیچ رویداد ورزشی که در آن شرکت کرده ام، چه در کانادا یا در ایالات متحده، ندیده ام. اگر می‌خواهند هواداران به بیرون بیایند، باید به مرحله پلی‌آف بروند. اگرچه بیشتر ساختمان‌های اصلی نشان داده شده‌اند، اما فقط آنهایی که برای ارتش مهم هستند، مانند میخانه‌ها و هتل‌ها در کنار جاده‌های خارج از شهر، شناسایی می‌شوند. مرجع: E 9-277 و E 9-278 را ببینید. توجه: من فقط منشأ این دو عکس را تایید کردم، اما تمایل دارم که باور کنم دو عکس دیگر نیز متعلق به Notman هستند. توجه: متاسفانه تنها اسکن با وضوح بالا موجود سیاه و سفید است. مربع های سیاه کوچک نشان دهنده ساختمان هایی مانند اقامتگاه ها، مسافرخانه ها، مدارس، کلیساها و کارخانه ها هستند. تصاویر ساختمان های اصلی در سمت راست نقشه قرار دارند. آیا کسی می تواند من را به فهرست آنلاین اسامی روی نقشه راهنمایی کند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد