خصومت نژادی یا مذهبی

قرار بود این مراسم نمادین باشد و ماکسیم برنیر در نهایت حضور نداشت. به یاد دارید که چگونه ماکسیم برنیر در آن تظاهرات ضد سازمان ملل که توسط 15 گروه افراطی حاشیه‌ای از جمله Storm Alliance و La Meute میزبانی شد، وثیقه گذاشت؟ فکر می‌کنم فعلاً از قرار دادن پست‌های QAnon اجتناب کنم زیرا بارگذاری آن‌ها برای همیشه طول می‌کشد. فکر کنم گفتم از اون پارچه ای که شستم نزدیک به چهل روبالشی می گیرم. فکر می کنم آن روز به اندازه کافی به کامپیوترم نگاه کرده ام. جورج آلتاوا پسر جورج هوگل و مریم همسرش در سی ام ماه مه هزار و هشتصد و بیست به دنیا آمد و در روز سیزدهم اوت همان سال غسل تعمید یافت. اگنس، دختر ریچارد ترواکس و جین، همسرش، در سی ام ژانویه هجدهصد و چهل و هفت به دنیا آمد و در بیست و دوم اکتبر هجدهصد و پنجاه توسط من غسل تعمید یافت. این کتابشناسی قطعی برای نقشه های قبل از 1867 است. اگر در مورد کشف نقشه‌های تاریخی دیگر در تورنتو (و در واقع Upper Canada) جدی هستید، باید به TRL یا NYRL بروید و مدتی را صرف تماشای نقشه‌برداری Upper Canada Joan Winearls کنید. اگر از دیدن نقشه‌ها لذت می‌برید و در عین حال مشتاق هستید که چیزهای فیزیکی را مرور کنید، توصیه می‌کنم یک نسخه از اطلس تاریخی تورنتو اثر درک هیز را بیابید و خریداری کنید. به عنوان مثال اتاوا را در نظر بگیرید. دعوا و جناح‌گرایی آنلاین در حال افزایش است زیرا شرکت‌کنندگان تقریباً به همان اندازه که به دولت لیبرال در اتاوا و دولت نوتلی در ادمونتون فحش می‌دهند به یکدیگر توهین می‌کنند. آقای بریستو در مصاحبه ای آن را "ماجراجویی بزرگ لیبی" نامید. دولت لیبی هزینه همه چیز را پرداخت. پروژه های کوچک عالی هستند! در آن زمان، پدربزرگ من ویلیام هنری گوپی، یا همان طور که در واقع «بیل» شناخته می شد، یک تجارت کوچک داشت که از یک فروشگاه ساده اسکلت چوبی خز می خرید و می فروخت. علیرغم تک موتور نسبتا کوچکش، گریپن با عملکرد هواپیماهای بسیار سنگین تر و قدرتمندتر مطابقت دارد یا از آن فراتر می رود. علیرغم ادعاهایشان برعکس، اکثر افرادی که در این راهپیمایی ها حاضر شدند بر اساس نوعی خصومت نژادی یا مذهبی نسبت به "دیگری" این کار را انجام دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد