فرآیند ارزیابی تأثیر بازار کار

اما این اولین باری نیست که پل های زیر نظر NDP را درگیر می کند. اما دولت چهار پل را کنار گذاشت تا هزینه های توسعه را در حد بودجه نگه دارد. قرار بود از تیرها برای ساخت شش پل بزرگراه استفاده شود. بیش از نیمی از تیرهای سفارش داده شده دیگر مورد نیاز نیستند. به نظر می رسد که دولت منیتوبا دو برابر تعداد تیرهای بتنی مورد نیاز برای پروژه توسعه سیل وینیپگ سفارش داده است. با این حال، آن دسته از کاندیداهایی که تحت هیچ گونه مهارت های تجاری وارد کشور نمی شوند و به این معنی است که آنها فاقد مهارت های تخصصی هستند، همچنان باید فرآیند ارزیابی تأثیر بازار کار را طی کنند. در حال حاضر، اکثر طرفداران او را فقط به عنوان "آن کاناک که با استال زانو به زانو رفت" به یاد می آورند. بله - این من بودم که بلوک آسانسور دانه را ساختم! چیزی مانند بلوط قرمز با دانه های بازش برای این الگو خیلی راحت می شکند. اولین تصمیم من این بود که چوبی با دانه نسبتا سفت انتخاب کنم. دقت کنید که در صورت امکان فقط نواحی بزرگ چوب را نگه دارید. به راحتی می توان قسمت شکننده ای از چوب را در حالی که در حال چرخش هستید گرفته و قطعه را شکست. تیغه کوچک در فضای کوچک به راحتی می چرخد. اگر تیغه زاویه دار باشد، با برش های بسیار نازک مشکل دارید. اگر بخواهم ابتدا 7 را برش بزنم، در حین انجام برش های بعدی، شانس بیشتری برای شکستن حلقه بالای Y دارم. گذاشتن ضایعات در جای خود به جلوگیری از شکستن پیچ شکننده بالای Y کمک می کند تا زمانی که من به برش زدن ادامه می دهم. کافه های متنوع و مسیرهای پیاده روی شما را به شناخت شهر نزدیک تر می کند. این یادآوری است که من در 25 و 26 اکتبر 2019 در Hickory NC در کلینگ اسپور Woodworking Extravaganza شرکت خواهم کرد. تظاهرات در تورنتو با حضور چند صد نفر از بزرگترین تجمعات در کانادا بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد